Cvičení pro těhotné

Díky velkému zájmu, se kterým jsme se setkali po prvních dvou semestrech CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ, v kurzech pokračujeme. A to opět na pobočce Monkey´s JUKLÍK. Lekce probíhají ve večerních hodinách a zahrnují důležité posilovací a uvolňovací cviky vhodné právě pro období těhotenství.

Věříme, že se vám cvičení bude líbit..:-)

Informace ke kurzu CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

  • Kdy: každou středu 18:10 - 19:05 (těhotné ve 3. trimestru) a 19:10 - 20:05 (těhotné v 1. a 2. trimestru)
  • Kde: Monkey´s Gym Juklík, U Jezera 34, Praha 5
  • Podzimní semestr: začátek opět v září 2017
  • Cena: 190,-/ lekci
  • Maximální kapacita: 10 maminek
  • Platba: provádí se na celý semestr předem nebo na první lekci
  • Při delší absenci, doložené lékařským potvrzením, je možné peníze ponížené o storno poplatek 10% vrátit

Naše milá cvičitelka, Eva Kašíková, která vede dvakrát týdně i dopolední kurzy cvičení pro nejmenší děti, sestavila plán lekcí tak, aby respektoval všechna pravidla pohybu u těhotných a současně odrážel aktuální stádium těhotenství a podporoval také správné držení těla.

Na svoji první lekci se můžete přihlásit ZDE: info@monkeysgym.cz

Orientační náplň hodin

TĚHU – FIT & STRONG, v čase 19:10 - 20:05

Cvičení vhodné pro rané fáze těhotenství a fyzicky zdatnější těhulky. Posilování vhodné pro období těhotenství. V průběhu lekce si cvičenky mohou kdykoli odpočinout či se napít.

5 MIN – rozdýchání, uzemnění se, uvolnění šíje

10 - 15 MIN - zahřátí (dynamický strečink), posilování hýždí, dřepy, výpady, rovnováha

15 -20 MIN posilování paže (váha vlastního těla, případně expander), břicho, HSSP

15 MIN – izolovaně aktivace bráničního dýchání, pánevního dna – nácvik aktivace/relaxace, rotace, relaxace/autogenní trénink (cca 8 MIN)

TĚHU – RELAX & STRETCH, v čase 18:10 - 19:05

Pomalejší / low tempo / cvičení vhodné pro začínající těhulky a maminky ve třetím trimestru. V průběhu lekce si cvičenky mohou kdykoli odpočinout či se napít.

5 MIN – rozdýchání, uzemnění se, uvolnění šíje

10 MIN – protažení a prohřátí

10-15 MIN – posilování hýždě (vodorovné pozice), paže, břicho, HSSP

30 MIN - izolovaně aktivace bráničního dýchání, pánevního dna – nácvik aktivace/relaxace, rotace, mobilizační cviky – hrudník, pánev, cviky pro prevenci otoků končetin, úlevové pozice proti bolestem v tříslech, relaxace/autogenní trénink (cca 8 MIN)

těhulky - zimní semestr Cvičení pro těhotné jarní semestr